Name List of Booking Adik Beradik Ahnaf Homestay

Sunday, August 18, 2013

Kisah pelajar politeknik Shah Alam - kursus diploma teknologi berasaskan kayu 2009


MASUK POLITEKNIK SHAH ALAM

lps aku call kaka aku n aku dapat tahu aku masuk poli shah alam betape happy nye(plastik jew).manew tak nye aku x payah ar pegi sekolah.dah 5 tahun cukup2 ar.then aku pn mule ar pikir apew kos yang aku dapat.mcm hampeh.x popular pulak tu.nnti dieorg ckp apew pulak.dip wood based technology,apew jadahnye.maybe ni la kos yang sesuai dgn aku.barang2 nk pegi poli jew dh berape ratus aku habiskan duit.mcm2 aku beli.pekare plng sedih sebelum pegi poli ialah kene hitamkan balik rambut n kene potong pendek(mcm skema ckit ar).then aku pn gunting.dh lame jugak aku tunggu surat tawaran.tapi mcm tunggu kucng bertanduk sebab x de pn.ape posman salah antar surat ke..last2 bapak ako call.call jabatan hal ehwal pelajar pun mcm hampeh sbb bt x layan(sibuk la 2 kononye).dh seminggu x de respon jugak.las2 aku bt keputusan nk pegi poli.sampai sane cm sunyi jew.tngk2 mase ako pegi budak2 maseh cuti sem.facilities aku tengok ok ar drpd sekolah aku dulu.ble dah dapat surat tu aku pun terus pegi buat medical checkup.hahahah,mahal kut kne buat medical checkup tu.nasib baek adew orang bayarkan.ble semua dh settle x lame lps tu aku pun nak mula daftar.pg2 bertolak dari putrajaya.dgn mood yang x berape best.sampai kat poli,aku pn pegi ar kat kaunter daftar.lps tu kene tunggu sampai number panggil.lps tu ade sorang mamat ni.apehal tngk2 aku.die pun tnye aku.aku pun berbual2 ar.lps name aku pnggl,aku terus pegi ke kamsis.sampai kat sane aku org first yg masuk bilik tu.rupe2 nye aku satu bilik dgn nizam(mamat yg first2 tegur aku).die orang ampang.then sorang lg budak terengganu datang.satu bilik dgn aku.gaye mcm kampung2.tp x pew ar dpt roomate yg baek n x smoking.kiteorg pn knl2 ar.mase minggu suai kenal aku pn pegi dgn dieorg..itulah cerite first time masuk poli...

Untuk mengetahui cerita lebih lanjut, klik tajuk / title di atas ni.

Pihak kami ada menyediakan homestay untuk anda sekeluarga. Harga homestay antara yang termurah di Shah Alam & Klang hanya RM180 untuk 2H1M termasuk FREE internet UNIFI 24jam sehari

Rumah teres setingkat dan lot tepi berdekatan taman permainan kanak2 dan boleh parking kereta lebih dari 2 buah kenderaan.


Klik link di bawah untuk pergi ke sana dari homestay kami:
Peta Laluan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JavaScript Free Code