Name List of Booking Adik Beradik Ahnaf Homestay

Thursday, January 2, 2014

Senarai Harga Sewa Homestay Di Shah Alam & Klang Terkini

Assalamualaikum

Untuk memudahkan para pengunjung blog kami membuat perbandingan harga sewa homestay di Shah Alam / Klang, kami sertakan senarai harga seperti di bawah:


Rata2 pengunjung blog kami ingin mencari harga sewa yang rendah murah di shah alam. Dengan senarai harga tersebut, para pengunjung bolehlah membuat perkiraan /peruntukan wang yang mengikut budget masing2.

Usah terlalu risau sekiranya tempat urusan anda jauh dari homestay kami kerana homestay kami sangat berdekatan dengan lebuhraya kemuning shah alam (LKSA) dan Lebuhraya Shah Alam Klang (KESAS). Anda boleh merancang masa dan istimewanya ianya menghubungkan tempat2 menarik/tumpuan di Shah Alam/Klang dengan adanya lebuhraya ini iaitu seperti ICT, UITM, MSU, POLITEKNIK, Muzium Klang, Hospital Klang dan lain2.

Harga homestay kami antara yang termurah di Shah Alam & Klang hanya RM180 untuk 2H1M termasuk FREE internet UNIFI 24jam sehari

Rumah teres setingkat dan lot tepi berdekatan taman permainan kanak2 dan boleh parking kereta lebih dari 2 buah kenderaan.

Untuk mengetahui jarak homestay kami ke tempat urusan anda, sila klik Peta Laluan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JavaScript Free Code