Name List of Booking Adik Beradik Ahnaf Homestay

Friday, May 29, 2020

INTEC Educational College Shah Alam Seksyen 18

Nisa Zack [ ♛ ]: INTEC Educational College


(entry ini sesuai dibaca oleh adik-adik sekolah. For the seniors, sila beri tunjuk ajar jika terkureng terlobeh sana-sini) PEACE!
Haa the title is why NZ menyepi terlalu lama. (hehh takdak orang perasan pun hang menyepi dan lagi malang takdak sapa amek kesah pon hang menyepi) ==’
Okay lantakk.
Tanggal 31/12/13, aku check website INTEC & Alhamdulilllah aku dapat programme AUSMAT (Australian Matriculation Programme) . Perasaan? Zero. Bhahaha. Mungkin aku tak tahu apa-apa lagi kot pasal INTEC. So, perasaan teruja itu memang takde. Okay then, try tanya papa & mama. My father very very very  support me to go there ( bcoz he don’t want me to find any opportunity to fly to India). Hehhs! =.= My mother, as usual, she ask me to think about it thoroughly because she tak kesah. Mula-mula aku cakap aku taknak pergi, terkejut mak aku. Bhahaha. Saje test reaction dia macam mana. Tapi memang aku taknak pergi pun sebab entah kenapa tetiba rasa macam berat hati . Then, try tanya opinion kawan-kawan yang sebaya (tak rapat dengan senior lama & memang takde senior kat SAIS). Then, one of my friend pun brief lah a little bit about Pre-U blablabla. Tochehh Safwan. Hewwheww

Nak tahu lebih lanjut sila klik tajuk warna kuning di atas

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JavaScript Free Code