Name List of Booking Adik Beradik Ahnaf Homestay

Friday, August 22, 2014

BUTIK-BUTIK KEGEMARANKU DI SHAH ALAM i.e Seksyen 7

~FRIENDS AND LOVE~: BUTIK-BUTIK KEGEMARANKU..


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Minggu ni dah masuk minggu ketiga raya. Kejapnya masa berlalu. Tetiba teringat masa bulan puasa dulu bila tengok gegirl macam kita ni sibuk shopping untuk raya. Especially kat Instagram. Macam-macam ragam dan
kerenah aku jumpa tengok customer nak shopping baju ni. Semuanya hanya dihujung jari kan. Baju dan tudung raya cantik kan, lambat sikit, cepat sold out. Den dah berapa kali terlepas. Sodih. Harini punya topik aku nak citer dengan korang beberapa buah butik yang berjaya memikat hati aku ni. Kiranya my favourite boutique lah gitu. Well, sejak ada Instagram ni aku kenal macam-macam butik. Tak lupa jugak, macam-macam fesyen baju raya aku jumpa. Ada yang 'WOW', 'AMAZING', 'Masha-Allah cantiknya' dan sebagainya. Boleh dikatakan setiap hari jugak lah asal bukak Instagram je mesti dok ngadap butik-butik femes ni. Dah meh nak citer ngan korang butik yang aku suka ni.
Klik tajuk yang ada kaler kuning tu untuk tahu lebih lanjut.


Pihak kami ada menyediakan homestay murah di shah alam dan perkhidmatan teksi untuk anda sekeluarga.


Peta Laluan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JavaScript Free Code