Name List of Booking Adik Beradik Ahnaf Homestay

Wednesday, June 26, 2013

Kursus Kenegaraan BTN di Kem Bumi Jati, Shah Alam

CERITA DISEBALIK CERITA: Kursus Kenegaraan BTN di Kem Bumi Jati, Shah Alam


Salam
Dah lama aku x tulis blog nier...kuikuikui. Actually aku baru balik dari BTN di Kem Bumi Jati, Shah Alam. Kat mana? Actually ianya terletak di Jalan Kebun (Kalo nak gi Banting memang melintas depan jalan masuk ke kem nier). Aku berkursus selama 5 hari 4 malam (rasanya mcm 2 minggu..hehehe). Kat sini aku nak citer sikit2 aktiviti yang menarik sepanjang aku kat sana dari 28 Januari - 1 Februari 2010. sesi BTN nier adalah pegawai dari UiTM + Majistret/legal advisor.

Untuk mengetahui cerita lebih lanjut, klik tajuk / title di atas ni.

Pihak kami ada menyediakan homestay dan perkhidmatan teksi untuk anda sekeluarga.

Peta Laluan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JavaScript Free Code