Name List of Booking Adik Beradik Ahnaf Homestay

Friday, July 7, 2017

Gangguan bekalan air di Klang, Shah Alam, Petaling

Gangguan bekalan air di Klang, Shah Alam, Petaling


KUALA LUMPUR - [DIKEMASKINI] Beberapa kawasan di Klang, Shah Alam dan Petaling akan mengalami gangguan bekalan air sementara bermula 10 malam ini berikutan kerja-kerja pembaikan  pada paip utama yang pecah di belakang tapak kilang JVC, Seksyen 21, Shah Alam.        

Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd dalam satu kenyataan berkata kerja pembaikan sedang giat dijalankan dan dianggarkan mengambil masa 48 jam untuk siap sepenuhnya.

“Bekalan air akan pulih secara berperingkat selepas kerja pembaikan selesai," menurut kenyataan itu.

Antara kawasan di Klang dan Shah Alam yang terjejas ialah Seksyen 21, Seksyen 26, Batu 3 Shah Alam, Bukit Kemuning, Jalan Kebun, Seksyen 33, Bandar Putera, Taman Samarinda dan Taman Desa Kemuning.

Di Petaling, antara kawasan yang terlibat ialah USJ 1 hingga USJ 15; USJ 3A, 3B, 3C dan 3D; Subang Heights, Taman Perindustrian UEP TP1 hingga TP7; Putera Avenue dan Putra Setia.

Menurut Syabas, bekalan air bantuan akan dilakukan melalui lori tangki ke kawasan yang terlibat dan ​​​​​​pengguna boleh memohon bekalan air bantuan dengan menghantar SMS (taip: Tanker Nama dan Alamat) ke 15300.

Orang ramai boleh merujuk www.syabas.com.my dan aplikasi telefon pintar 'mySyabas' untuk maklumat terkini mengenai gangguan bekalan air itu. - Bernama

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JavaScript Free Code