Name List of Booking Adik Beradik Ahnaf Homestay

Friday, August 22, 2014

Pengalaman Seorang Ibu di Hospital UMRA Shah Alam

Keluarga Impianku: Pengalaman Seorang TTC Untuk Mempunyai Zuriat Send...

Isnin 30 April 2012,saya dan suami telah pergi ke Hospital Umra Shah Alam untuk menjalani semen analysis.Saya desak suami untuk melakukan semen analysis sebab saya dah letih dan penat buat rawatan sorang-sorang tanpa mengetahui suami saya ok atau tidak.Emosi saya memang tak stabil.Saya akan jadi sangat marah dan sedih bila period saya datang.Ditambah pula bila pergi berurut kat tempat A dikatakan peranakan saya terlalu tinggi kemudian diturunkan.Pergi pula ke tempat B dikatakan peranakan saya terlalu rendah kemudian dinaikkan.Pergi pula ke tempat C dikatakan saya terkena buatan orang.Aduhai...masih terasa hingga ke hari ini betapa bengangnya rasa mendengar komen-komen macam tu.Seolah-olah macam tiada kesudahan.

Klik tajuk yang ada kaler kuning tu untuk tahu lebih lanjut.

Pihak kami ada menyediakan homestay murah di shah alam dan perkhidmatan teksi untuk anda sekeluarga.

Peta Laluan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JavaScript Free Code