Name List of Booking Adik Beradik Ahnaf Homestay

Tuesday, September 23, 2014

Laman Seni Seksyen 7, Shah Alam

Konah :Malaysia Lifestyle Blogger: #Lorongbelakang , Laman Seni Seksyen 7 Shah Alam


Seperti dijanjikan akhirnya artikel ini dapat ditulis kerana rintangan masa. *peace*. Mengikut pengalaman, perjalanan dimulakan bila tangan saya mula gatal nak mengambil gambar. Sekali-sekala kamera kita kena bawa jalan untuk makan gambar. Kalau tak hilang skilss orang kata. *skills sangat*


Sebenarnya sahaja hendak berjalan di Kota Shah Alam tu. Mula-mula saya * google* juga dengan menyebabkan saya "confused" antara Laman seni Seksyen 2 dan 7. Yang mana satu yang tempat betul ni ? * Sambil garu kepala* End the end*
saya pun pergi ke arah Laman Seni 7. Seksyen 7 ni betul-betul belakang
pintu gerbang UITM. Waahh 8 tahun lepas , kawasan ni tempat jin
bertandang masa saya selalu datang lepak dengan member saya si Suraya
tu. Sekarang membangun betul, dan rupanya Laman Seni ada dua tempat, asalnya di Seksyen 2 kemudian mendapat sambutan yang mengalakan daripada penduduk tempatan, maka Seksyen 7 menjadi tapak seni seterusnya,


Klik tajuk yang ada kaler kuning tu untuk tahu lebih lanjut.


Pihak kami ada menyediakan homestay murah di shah alam dan perkhidmatan teksi untuk anda sekeluarga.


Peta Laluan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JavaScript Free Code