Name List of Booking Adik Beradik Ahnaf Homestay

Wednesday, May 21, 2014

KENANGAN DI KOLEJ PTPL SHAH ALAM

LOVESYAZ: KENANGAN DI KOLEJ PTPL SHAH ALAM:

first day aku daftar di kolej macam-macam perasaan aku ada sedih,marah,takut,gementar dan macam-macam lah serious aku takut giler.tambah aku tengok mentor aku macam garang pun ada?...hmmm memang dia garang pun apa-apa pun aku kena buktikan kat dia yang aku boleh buat dalam bidang culinary arts ni..walaupun chef cakap susah dalam bidang ni aku tak akan cepat putus asa aku akan sahut cabaran tu.aku ambik bidang ni pun sebab aku minat kalau aku tak minat takkan aku nak ambik bidang ni kot???
aku ni pantang di cabar dan aku akan sahut cabaran seseorang tu yang penting buat aku...alhamdullilah mujurlah aku jumpa farah syahirah,siti balqis ,syida diorang lah kawan baik aku di kolej kalau tak ada diorang susah aku nak hidup di kolej hehehe bukannya aku tak boleh ..aku sunyi sebab tak ada teman nak sembang di hostel dan teman untuk pergi makan..dulu masa aku tak kenal depa aku asyik makan sorang2 ja sekarang aku tak sunyi dah ..huhuhu lepas ni balqis nak masuk hostel dah..tak de lah aku sunyi sangat..memang betul cakap

Klik tajuk yang ada kaler kuning tu untuk tahu lebih lanjut.

Pihak kami ada menyediakan homestay murah di shah alam dan perkhidmatan teksi untuk anda sekeluarga.

Peta Laluan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JavaScript Free Code