Name List of Booking Adik Beradik Ahnaf Homestay

Monday, June 16, 2014

INDAHNYA BERSILATURRAHIM

Pertemuan di Denai Alam, Kota Kemuning

Tajuk INDAHNYA BERSILATURRAHIM saya bawakan kali ini kerana rasa amat bersyukur dengan nikmat berkeluarga besar, bersahabat ramai dan hubungkait perkenalan yang kekal sampai sekarang. Saya memegang konsep bahawa apa yang Allah anugerahkan kepada kita sebenarnya adalah hasil doa dan kebaikan orang yang kita santuni, antaranya anak-anak kecil, orang miskin, ibu bapa dan musafir dalam perjalanan. Kita seolah menumpang rezeki mereka yang di berkati Allah.

Kehadiran satu keluargan daripada Terengganu pada malam Jumaat baru-baru ini kerana meraikan perkahwinan anak kedua Pak Teh di Kota Kemuning membuat saya sebak. Pertama, saya menjangka bertemu mereka di D'Arab Cafe almaklum saya baru menjijak kaki pulang daripada Tangkak. Kedua saya sudah lama tidak mengemaskan rumah dan bilik air agar sesuai untuk tamu.  Tup-tup tiga buah kereta sampai depan rumah saya sebaik saya dan suami selsai berjumaah solat Maghrib. Tu dia...gelabah juga namun INDAHNYA BERSILATURRAHIM memadamkan semua kerunsingan saya terhadap rumah berselerak dan bilik air tidak di rapikan. 

Klik tajuk yang ada kaler kuning tu untuk tahu lebih lanjut.

Pihak kami ada menyediakan homestay  murah di shah alam dan perkhidmatan teksi untuk anda sekeluarga.


Peta Laluan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JavaScript Free Code