Name List of Booking Adik Beradik Ahnaf Homestay

Tuesday, July 23, 2013

Cerita Pengalaman Kursus Kenegaraan BTN di Kem Bumi Jati, Shah Alam

CERITA DISEBALIK CERITA: Kursus Kenegaraan BTN di Kem Bumi Jati, Shah Alam


Salam...
Dah lama aku x tulis blog nier...kuikuikui. Actually aku baru balik dari BTN di Kem Bumi Jati, Shah Alam. Kat mana? Actually ianya terletak di Jalan Kebun (Kalo nak gi Banting memang melintas depan jalan masuk ke kem nier). Aku berkursus selama 5 hari 4 malam (rasanya mcm 2 minggu..hehehe). Kat sini aku nak citer sikit2 aktiviti yang menarik sepanjang aku kat sana dari 28 Januari - 1 Februari 2010. sesi BTN nier adalah pegawai dari UiTM + Majistret/legal advisor.

28/1 - Bertolak ke tempat kursus, aku singgah kat Jementah amik ubat sikit kat Klinik Keluarga buat spare kut2 emergency. Sampai kat kem lebih kurang kul 2.00 petang terus register bilik dan daftar diri. Sampai bilik aku terus rehat + tido kat Bilik 1, Taqwa. Kul 5 dah kelam kabut psl ada briefing psl kursus. Dah stat pakai baju kaler putih n seluar itam (mcm bdk sek). Malam pembentangan kertas kerja 1 - tanah air. Memang boring sampai tetido aku..kuikui.

Untuk mengetahui cerita lebih lanjut, klik tajuk / title di atas ni.

Pihak kami ada menyediakan homestay dan perkhidmatan teksi untuk anda sekeluarga.


Klik link di bawah untuk pergi ke sana dari homestay kami:
Peta Laluan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JavaScript Free Code